14 april 2010

Frukost bild...
God morgon solstrålar!
Jag sitter och äter frukost, samma som igår fast idag böt jag ut avocadon mot keso. Om några minuter ska jag ut i solen och gå till bussen men först ska jag borsta tänderna. Om ni ville veta alltså.
Idag så åker jag direkt in till Filip efter skolan. Vi ska iväg och gymma lite hade vi tänkt. Efter det så har jag träning och kommer inte hem förrän vid halv tio. Vi får se om jag bloggar nå mer idag annars hörs vi imorgon. Förhoppningsvis är ni ju ute i solen istället för att sitta inne vid datorn.


Postat av: Danai

jag vill oxå vara nyttig ;o jag äter typ godis till frukost ;) näedå, men typ :P

2010-04-15 @ 18:59:58
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på