15 Juli 2009

Well well, nu har jag gjort som alla andra och skaffat mig en blogg!
Vene hur länge det håller men jag ska väl försöka uppdatera lite varje dag iaf, vi får se hur det går :)

Aja va på stan med Alexz idag, riktigt najs, var typ år sen man träffade henne! 
Hursomhelst hade vi det riktigt kul (tycker jag iallafall). Jag köpte ett par jeans och Alexz tog hål i öronen(:
Såg värsta snygga skjortan också men pengarna tog slut, sadface. Blir nog till att köpa den nästa gång (y).
Dagen resulterade också i att jag fick en hel del nya egoopiixx ;D


  Skjortan<3                Fluumm            Alexzandra&Amanda(L)Monster         Jeans<3

Tack Alexz för en superdag :D<3



Senare när jag hade kommmit hem frågade Becca om jag skulle med o bada men eftersom att jag inte får bada så hängde jag bara med och fotade :)  Jag fick inte ha kameran för mig själv spec länge innan Becca började leka fotograf (;
Menmen det va trevligt det med:)



Somsagt Becca plays fotograaf :D 




TODAYS OUTFIT


Det va min outfit innan jag köpte jeansen ;)

Tightsen, väskan & skärpet är från Lindex
Linnena från GinaTricot
Solglasögonen från H&M
& skorna är från Reebok









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på