23 Augusti 2009

Akuten i Avesta = Sjukt seg :(

Hejsan:) Jag har kommit på att jag nog aldrig kommer att skriva spec långa inlägg :P menmen

Igår vare två månadersdag med älsklingen:* fast vi båda hade glömt bort det^^ Iallafall så blev det att vi åkte ut till by (!) och fikade hos hans mormor, och sen svängde vi förbi Oves stuga på vägen hem och fikade där med:)
sen när vi åkte där ifrån fick jag något i ögat:s men jag tänkte att det går väl över. men det gjorde det inte så jag och filip åkte in till akuten och fick sitta och vänta i 3 timmar-.- jag fick nån kräm och sen imorse va ögat ihoplimmat typ^^ Huden runt ögat va helt svullen och jag så väldigt cepe ut haha men nu har det gått ner och ögat är bra igen:)

Och imorn börjar skolan! jag vill verkligen inte:( vill bara ha sommarlov förevigt:((
 Det enda bra med att det blir imorgon är att jag ska klippa mig och att jag ska va med finaste Filip:*

Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på