12 Augusti 2009

TILLBAKA! hah :)

Nu var det riktigt länge sen jag bloggade, men jag har verkligen haft fullt upp.
Och jag vet att jag har lovat bilder från Rullsand och jag lovar dom kommer. Så småning om.

Under bloggtorkan har jag bland annat varit en mitt i veckan weekend med familjen i Stockholm. Trevligt var det:)

Vart grönan också, jag älskart! haha.  Jag hade kameran med mig och gick runt som värsta megaturisten men wtf, jag kände ju ingen där iallafall så play roll :D

Det kommer säkerligen lite bilder därifrån också. Även det så småning om;)

Idag har jag vart med älskling<3 och haft det helmysigt, blir att träffa honom imorn igen:)
Nu tycker pappa att jag ska logga ur så jag lär väl göra det då..
Imorn blire iallafall thaimassage och sen färga håret:D Bildbevis kommer:D






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på