GODMORGON

God morgon alla! Jag är supertrött. Det är nog något med mörkret som gör att jag blir så sjukt trött hela tiden...
Vaknade för ca en timme sen och sen dess har jag packat ihop väskan och ätit frukost. Mamma ska skjutsa mig till skolan idag, för jag börjar inte förrän 9, skönt.
Vi har bad idag i skolan = Mindre skönt. Jag har bara varit med på ett bad den här terminen så jag MÅSTE verkligen vara med idag, tråkigt nog. Annars är ju badet något man helst missar.
Efter skolan ska iallafall jag och mamma in till stan och kolla på träningskläder till mig och sen blir det att vara med Älskling!

Tänkte försöka hinna ladda upp lite av bilderna från helgen så det blir inget långt inlägg.



Min frukost, haha!

Btw! här kommer braceface bilden jag lovade!
Fulast ever men finare än dom andra! haha.




Postat av: Frida

2009-12-07 @ 20:25:34
Postat av: frida

jag va också med till stan faktiskt :P

2009-12-07 @ 20:27:32

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på