Får man älska en av sina egna egopics?

Hejhej!
Hela dagen gick åt till att baka och fixa sig. Jag tänkte slänga in ett inlägg när jag hade gjort cheesecaken men datorn höll på med massa uppdateringar så det sket sig, menmen.
Nu är jag iallafall färdigfixad och kusinerna kom precis innanför dörren.
Haha dom invaderade hela köket på en gång med tillagningen av deras rödbetssoppa.
Nu blir det glögg och pepparkakor sen mat. Jag är vrålhungrig!
Först blir det rödbetssoppan sen kalkon och sist min cheesecake. Mums!
Nej nu måste jag nog umgås lite med gästerna, Eric och Filip har pappa redan huggit tag i, så nu står dom och håller på med spotify eller något sånt.
Men ha en underbar nyårsafton nu och glöm inte nyårslöftena!
Bloggar förmodligen lite mer senare.




Nyårsoutfiten då.


K r am & P u s s,  A m a n d a



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på