JAG SER DET SNÖAR

Allt går bra hittills, hon tar stora steg på den oplogade trottoaren, tur att hon tog sina uggs så att inte snön åker ner i skorna. Nu är hon framme vid skogsvägen, turligt nog har en bil kört där nyss så hon kan gå i spåren efter den. Hon går i ett fast tempo och småhalkar lite hit och dit men inte mycket. Nu är det dags för den kniviga delen, stigen. Hon går försiktigt och är nära att halka några gånger men det fixar sig. Nu äntligen är hon ute på plan mark igen och det är bara 10 meter kvar till hemmet. Då plötsligt far benen undan och hon ligger på rygg och sprattlar med benen i vädret. Typiskt.

Ja det var min hemgång från bussen det där. Haha. Typiskt att man ska halka och få ett lass med snö innanför kläderna! Inte najs kan jag säga.

Imorse när jag vaknade och tittade ut genom fönstret så var det helt vitt! Och nu under dagen har det snöat uppemot 25-30 cm! Jag är överlycklig, tänk om det kunde bli en vit jul i år, va underbart. 

Nyss har jag skottat en gång från dörren till vägen, fint kanske man inte kan säga att det blev, men snön är borta därifrån iallafall.
Jag är lite dyster för det blir ingen träning idag heller. Mamma vill inte skjutsa för det är så mycket snö och oplogat. Jag förstår henne, jag tänker på min "lilla" vurpa. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om det blir träning eller inte, för jag vet inte om det är så himla kul. Eller jo det är ju kul men vi är så himla nybörjade. Jag kom ju från en grupp som kunde betydligt mer än den här. Menmen, måste ju tänka på nybörjarna också.

Nu ska jag nog fixa lite med designen igen och försöka få till skiten. Jag vill ju ha meny texten vit inte rosa men jag får inte till det. väldigt irriterande. Någon som vet hur man gör och vill hjälpa mig?


 



Postat av: Persson

Sv: Duja! :*

Btw fin design och header! :D

2009-12-15 @ 21:02:52
URL: http://personligaapersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på