BRÅTTOM

Hej!

Idag blev jag klar med mina tofflor, riktigt fula men ändå söta.
Sen hände något mer kul, jag vann på Novellen! En stor röd ros och ett presentkort på bokia. Perfekt till en speciell julklapp.
Igår bakade jag mitt pepparkakshus till tävlingen också! Det blev sött men absolut inget vinnarhus.
Det finns att se på tomtemarknaden i verket, förväntar mig att ALLA som ska dit röstar på mitt hus. Haha.

Nu har jag faktiskt inte tid att sitta här nå mer, jag ska umgås med min fina syster! Vi ska på nån typ av pysselkväll. Jag älskar pyssel som säkert rätt många vet, hihi.







Pepparkakshuset, nu ser man inte dasset men det va den finaste bilden.





Mina sweeties, haha nej men nöjd blev jag! supersköna.

 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på