Back to earth

Hello! Nu har jag fått så mycket klagomål så jag ska ta tummen ur och börja blogga igen har jag tänkt! Inga tio inlägg om dagen men några stycken sådär.

Ja sen jag bloggade sist har det hänt en del. Bland annat så har jag varit i Turkiet och njutit. Det var såå underbart! Sol, värme och lata dagar i en hel vecka.

I lördags umgicks jag med Rebecca. Vi bastade, hade hårinpackningar, spelade alfapet, åt chips och dipp och mös i våra onepieces. Bild v

Jag är den mörkblå!

Idag har jag varit i skolan och sen övningskörde jag lite med pappa. Fick äntligen till dragläget så vi körde faktiskt ganska långt! Växlade och grejer! Stolt.

Nu har jag uppdaterat er lite om läget och ska krypa i säng. Godnatt!


Postat av: Anonym

Kul du är tillbaka :)

2011-10-04 @ 13:47:05

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på