Den 8:e maj -11

Hello! Jag är så himla ledsen för jag har tappat bort min bästa och finaste kofta! En mörkröd oversize... Den bara försvann i fredags. Trodde jag hade den på mig till discot men tydligen inte. Inte hade jag glömt den i idrottshallen heller. Åh hoppas verligen att jag hittar den i syrummet eller så. Min finafina kofta..

Nog om den. Solen skiner ute och jag inviger min nya bikini. Jag gillar den bara mer och mer vaje gång jag ser mig själv! Sen såg jag att Angelica Blick hade en lika, det känns ju inte helt fel ;)
Förövrigt så sitter jag och ritar mönster. Jag vill sy ett par "kjol-shorts" (vet inte vad jag ska kalla dem) alltså ett par shorts som nästan ser ut som en kjol, så himla snyggt tycker jag! Sen är det ju praktiskt också. Nu ska jag fortsätta med mönstret. Pussar!






Bjuder på en bild från valborg. Firade (säger man ens att man 'firar' valborg?) hemma hos Eve med fina tjejer och pizza.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på