24:e Maj



Godmorgon! Jag har just vaknat och ligger i sängen och försöker vakna till liv. Bilden beskriver rätt bra hur jag känner mig just nu. Trött!
Men trött har jag inte tid att vara för jag måste upp och gör klart min pastasallad som jag ska ha med mig. Vi ska ju åka till Stockholm idag! Alla estet ettor och så vi i min klass. Vi ska först ut och se Lars Wallins utställning på Waldemarsudde och sen ska vi få se "bakom kulisserna" på Dramaten, där de syr kläder, sminkar och så. Vid sju tror jag det var så ska vi se Romeo och Julia på Dramaten. Jag hade hellre sett någonn annan eftersom jag nyss har sett en version av Romeo och julia men alla andra ville se den här så så fick det bli.

Nu ska jag gå upp och fixa klart allt så jag hinner till bussen i tid! Puss och Kram!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på