Easyline, chailatte och mjukisbyxor


Hälsosmoothie med kesella, blåbär och citron, halv åtta hos mig (Halv tio?) och gojibär. Det blev kvällens mys för mig.
 
Jag är helt slut i musklerna efter dagens pass. Först shakade jag loss på zumba på lunchen och sen provade jag  på ett Easyline pass på eftermiddagen (anledningen till mina trötta muskler). Det är styrkemaskiner där tyngden regleras med lufttryck vilket innebär att ju fortare och ju större rörelser du gör, desto jobbigare blir det. När jag kom dit och testade lite innan passet så blev jag lite orolig, det var ju inte jobbigt! Men, med en superpigg ledare som sprang runt i rummet och gjorde motstånd här och där samtidigt som hon skrek, liiite till, liiite snabbare! Bättre kan du! BRA där! hela tiden, då blev det jobbigt. En halvtimmes pass och jag tog ut mig totalt! Skulle dock kunna kombinera det med något annat pass eller en stund på löpbandet.

Sammanfattningsvis så var det riktigt jobbigt och en genomkörare för hela kroppen på bara en halvtimme! Perfekt att kombinera med några kilometer på löpbandet. Jag kommer verkligen testa på det igen!

För övrigt så har jag fikat med mig underbara bästa vän idag. Det var evigheter sen jag träffade henne så det var riktigt trevligt! För mig var det mellistime så jag fikade en banan och en chailatte, helt perfekt om ni frågar mig. Jag var inte ens sugen på något sött! Framsteg framsteg.

Nu ska jag packa badväskan till imorgon och sen krypa till kojs. Nattinatti!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på