Sportbh och boxningshandskar


Beställde hem den här från Stadium för någon dag sedan. Nu när jag tränar rätt mycket så behöver jag en bra sportbh och har letat ett tag. För någon vecka sedan jag provade den här modellen och gillade den. Dock var det i en storlek för stor så nu när jag såg att den fanns på stadium.se i min storlek så slog jag till! En röd fick det bli, lite roligare än en svart tycker jag. Nu väntar jag bara på att den ska komma hem så jag får använda den.

Förövrigt så gick det riktigt bra att träna idag! Core och Box blev det och jag tog verkligen ut mig helt och hållet! Det var riktigt skönt men tyvärr så fick jag allt för stora handskar på boxen så det var lite svårt att slå. Behöver ha small men det finns väldigt få sånna så idag fick jag large... Vore toppen med ett par egna men de kostar ju ganska mycket. Eller ja, mycket och mycket men känns inte värt 350 kr, då kan jag lika gärna låna ett par stora.
Om någon ser några billigare någon stans kan ni ju kanske tipsa mig? Vill gärna ha ett par casall..

Nu ska jag hoppa in i duschen och krypa till sängs. Godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på