Kost och träningsföreläsning


Frukt frukt frukt, vad skulle jag göra om det inte fanns?

Dagen har varit riktigt bra. Pallrade mig upp vid åtta och tog en långdusch. Kom på att jag inte började förrän halv ett så bjöd hit mormor på fika. Städade mitt rum och gick till bussen. När jag åkt smsar Evelina att engelskan är inställd vilket innebar att jag blev hel ledig idag. Spenderade dagen hos Filip istället. Vi tittade klart på Prison Break och jag grät floder. Sen gjorde jag pasta och tonfisksås och gick och tränade.

Idag blev det bara en halvtimme på löpbandet för jag kände att jag inte orkade så mycket mer. Varvade powerwalk och jogg i 5-minutersintervaller. Kändes lite lagom för idag. När jag var klar hoppade jag in i duschen och bytte om och sen gick jag en trappa ner på kost och träningsföreläsningen.
Den var riktigt intressant. Mycket visste jag redan men jag fick en del bra tips faktiskt. Jag kanske kan skriva ett inlägg med lite av det hon pratade om någon dag?

Nu ska jag krypa till sängs. Nattie! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på