En kickass frukost


Ph : by me

Mormor var just här på besök och fikade lite medan jag åt frukost. Detta fick det bli idag. Jag har svårt att äta smörgås och liknande på morgonen så då passar en smoothie perfekt. Den jag gjorde idag är en riktig vitaminbomb med spenat, citron, ingefära, banan och mango + vatten. Bananen och mangons sötma gör att spenaten inte smakar något alls.

Nu sitter jag här och bloggar lite och ska snart dra mig iväg mot bussen till skolan. Jag har bara en lektion idag så jag slutar vid halv två - två någon gång. Då ska jag träffa min fina pojkvän och sen ikväll ska jag träna och gå på en kostföreläsning de annordnar på gymmet. Det ska bli riktigt intressant!

Lägger upp dagens outfit senare. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på