30 mars 2011


Weheartit.com

En riktigt härlig dag. Först var jag i skolan som vanligt, slutade halv ett och gick till gymmet och körde lite easyline och powerwalk. Tog bussen hem vid halv tre och åt quinoasallad och slappade lite. 4 kom pappa hem och så skjutsade han mig till Verket (dit jag skulle på typ ett möte) Det tog ungefär en timme och sen åkte jag hem igen. Åt pasta med spenat och tomat och fiskpinnar till det (weird kombination jag vet men hade inte så mycket annat). Gick ner till KU på Michelles dop. Fikade och åt jättegoda piroger som Gunilla hade bakat. Kom hem vid nio och sen dess har jag bara segat i soffan.

Nu ska jag gå och lägga mig och kika i nya ToppHälsa och sen sova. Puss och kram!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på