27 Mars 2011



Dagens klädval = Slappt och skönt. Mina nya mjukisar (som visade sig vara perfekta) från BikBok och ett linne från H&M.

Söndag idag. Av någon anledning den tråkigaste dagen i veckan. Dagen har hittils ägnats åt plugg och så kommer den fortsätta. Med ett litet avbrott för träning och städning av rummet bara.

Jag funderar på att förändra min blogg lite. Bli lite mer träning och matinriktad med en touch av kläder. Det är ju trots allt mina stora intressen. Att fixa en ny design tar nog ett tag för jag vill ha många fina bilder och just nu är det bara trist och grått ute.

Nu ska ajg göra en sallad till köttet pappa grillar och sen ska jag äta. Tidsinställer ett inlägg med bilder från igår så det inte blir så tomt här när jag är och tränar. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på