26 Mars



Jag har haft en toppendag i Stockholm med ett gäng härliga tjejer! Det kändes inte som att det gått en dag sen vi sågs sist, allt var precis som om vi fortfarande gick i samma klass. Jag köpte ett supersnyggt halsband, tre nagellack och ett par mjukisar (som tyvärr blev fel storlek så ska försöka byta dem). Inte så mycket men så var jag inte ute efter något speciellt heller. Musikalen Romeo och Julia var verkligen jättebra och absolut sevärd tycker jag.

Just nu sitter jag i soffan och tittar på någon norsk verision av Beck men ska snart krypa i säng för jag har otrolig huvudvärk. Hoppas det blir bättre till imorgon. Då får ni bilder på det jag köpt. Godnatt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på