5 Juni 2011


Jag igår. Färdigfixad bara klänningen och skorna som saknas.

Hjälp vad tiden har sprungit iväg idag! Tyckte jag nyss gick upp ur sängen och nu är det snart kväll.

Bröllopet igår var helt otroligt fint. Alla var så vackra och jag tror inte ett öga var torrt i kyrkan. Festen efteråt var också riktigt rolig. Frida och jag var visserligen de enda "barnen" men det gjorde inte så mycket. Vi fick i uppdrag att fota och filma så vi underhöll oss med det och så kände vi ju ganska många så vi hade kul ändå.

Jag tänkte att jag ska göra ett inlägg med lite bilder snart. Jag tog inte en enda bild i kyrkan men lite innan och efter som jag tänkte visa er.

Nu ska jag gå och äta lite mat. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på