Tjugoåttonde

Solen skiner förfullt och jag har precis blivit klar med disken efter att jag bjöd hit mormor och Ove på frukost/fika. För min del var det frukost och deras fika/lunch haha :)
Jag bakad scones och dukade upp med massor av olika sylter, jordgubbar, lingondricka, kaffe och melon m.m.

Nu ska jag plocka ihop lite på rummet och sen fixa mig lite, packa och åka iväg till Mathilda som äntligen kommit hem! Hon, jag och Ida ska mysa, grilla, bada, sola och ha det allmänt bra hade vi tänkt!

Hoppas ni får en lika trevlig dag som jag! Puss!


Postat av: julia

Hej, bra blogg, men jag undrar hur det är mellan dig och Filip, du skriver inte så mkt om honom..?

2011-07-05 @ 00:14:04

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på