Sommarlov



Ja nu är det sommarlov då! Jag fick det egentligen igår men det är först idag som jag verkligen känner att det är sommarlov. Tidigare idag var jag och gratulerade min fina vän Mathilda som gick ur nian och åt lite jordgubbar hemma hos henne och sen gick jag tillbaka till skolan för att se när kusin Filip tog studenten. Efter det blev det champagne, mat och tårta i trädgården hos Filip. En riktigt trevlig dag! För ett tag sedan kom min moster med sin man och hälsade på så nu sitter vi och umgås på altanen. Snart ska jag hämta upp kusin Hilda så ska vi bege oss in till stan för att träffa lite folk! Trevligt, trevligt!

Ha en härlig första kväll på sommarlovet! Och grattis till er som tagit studenten!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på