Snygga brudar



Hola amigos!
Det var länge sen jag bloggade nu men det bara blir att jag inte hinner blogga. De senaste dagarna har jag jobbat på Coop, tränat och hjälpt mormor med att tvätta fönster. Igår var jag och jobbade och sen gick jag en sväng på stan med mamma. Jag hittade en urfin långklänning på H&M för ynka 100kr som jag slog till på. Än så länge tycker jag att jag ser helkul ut i långklänning men jag ska försöka vänja mig. Det är ju så damn snyggt på alla andra!
Igår kväll kom Eve, Ewe och Isa hit för att fira mig lite grann. Vi grillade och tittade på skräckfilm. En helmysig kväll! Jag fick några presenter som jag kan visa senare :)

Nu ska jag diska och sen ta mig till mormor för att tvätta de sista fönstrena sen åker jag in till gymmet och boxas lite!
Förövrigt så fyller min fina pappa år idag, grattis pappa! Så om jag hinner ska jag slänga ihop en kladdkaka så vi har något att bjuda på. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på