Min Idol




Jag har verkligen snöat in mig på Veronica Maggio! Jag har visserligen alltid gillat henne men nu med nya plattan så har hon verkligen fångat min uppmärksamhet. Det är inte ofta jag faktiskt tycker att varenda låt på en platta är bra men Veronica lyckas verkligen!
Hon har sin egna stil och jag gillar att hon har sammarbetat med Christian Waltz på Satan i gatan. Hennes förra album Och vinnaren är.. var också grymt bra! Då sammarbetade hon ju med Oskar Linnros vilket verkligen avspeglar sig i musiken. Varför jag gillar nya skivan mer är nog för att jag får för mig att den är mer "henne" på något sätt. Hur som, Veronica är grym!

Gårdagen var över förväntan. Vi bastade, grillade och spelade kubb. en riktigt trevlig midsommarafton!
Just nu har jag precis ätit kebab och ska väl hoppa in i duschen så jag är lite fräsch ikväll när vi ska till pappas tante. Trevligttrevligt!



Postat av: ewe

Kan nog vara för att första skivan gjorde hon inte ett skit med, det var andra personer som fixade den åt henne och gjorde allt. Men nu i hennes nya skiva är de nästan bara hon som gjort allt !:)

2011-06-26 @ 14:27:11
URL: http://eeewee.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på