Månskensregn


Bild från förra sommaren då vi var vid Rullsand med husvagnen.

Jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag får liksom ingen lust att blogga ibland.. Men jag ska försöka sätta igång nu, jag vill blogga egentligen! Bara att tiden inte räcker till.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Har konstig ångest.. Vaknade ensam hemma hos Filip vid halv elva (han börjar jobbet klockan 7.. ) och satt vid hans dator ett tag och väntade ut regnet och sen svängde jag förbi coop och handlade lite nödvändigheter till imorgon. Väl hemma packade jag iordning lite till imorgon, jag ska fira midsommar med min familj hos mina kusiner i brist på bättre. Vi ska grilla och basta och så så jag får det nog trevligt ändå :)

Mot kvällningen åkte jag till Evelina och åt pizza med henne, Ewe och Carro. Vi var där och sa hejdå för Eve den lyllosen åker nämligen utomlands imorgon och är borta i 4 veckor! Hur skönt vore inte det?! 4 veckor i värmen...

Egentligen borde jag sova nu för jag ska upp tidigt imorgon och plocka blommor med Moa. Det är en tradition här i min lilla by, att man varje midsommarmorgon åker antingen lastbilsflak eller traktorvagn till en äng och plockar blommor som sedan ska pryda midsommarstången.

Puss på er!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på