Bröllop ♥



Jag och Frida innan, båda klänningarna har jag sytt.



Såhär fina blomdekorationer hade de dekorerat alla borden med!



Tone och Tindras blombollar + Tones krans hon hade i håret. De var hur fina som helst!



Istället för bröllopstårta så fick vi supergoda och fina cupcakes! En jätterolig idé tycker jag! Goda var de också...



Bordsdekoration. Det glittrade verkligen om hela dukningen av dessa små söta "diamanter"



Efterrätten, vaniljpanacotta med rabarbersås och någon ört. Helt sjukt gott! Jag ville aldrig att den skulle ta slut!



Champagne eller i mitt fall, äppelcider.



Menyn och bordsplaceringsskyltarna. De hade skrivit namnen på små fina trähjärtan.



Varmrätten var supergod. Vi fick rostbiff med bakade tomater, sallad och potatisgratäng.
Förrätten glömde jag helt bort att ta kort på, den var så god så jag hade ätit upp innna jag kom på att jga skulle fota. Det var iallafall räkor och avokadomousse med orange rom och surdegsbröd.

Det var några bilder! Ville inte lägga upp någon bild på folk för jag vet inte om de vill vara med :)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på