17 år





Tänk att för precis 17 år och 46 minuter sedan så kom jag till världen. Just nu ligger jag i sängen och drar mig lite. För ett tag sedan så kom mamma, Frida och pappa in och väckte mig med sång och presenter. Och den obligatoriska minitårtan såklart.

Jag fick en Forerunner 305 från Garmin av mamma och pappa. En 'löparklocka' med gps och pulsmätare som jag hade önskat mig och av Frida fick jag ett supersnyggt halsband!

Av släkten fick jag pengar, de var här och fikade igår för att då var alla lediga. Och vet ni vad! jag glömde ta kort på min fina tårta! Jag som bakade i flera dagar och så glömde jag ta kort! Men som tur är finns en liten bit kvar som jag har tagit kort på och så kakorna då :)

Mot eftermiddagen får vi finbesök från Norge! Min faster och hennes man kommer och bor hos oss i helgen för att vi ska på bröllop imorgon! Det ska bli så roligt! Jag har sytt en klänning som jag ska ha på mig och så har jag sytt en till Frida.

Nu ska jag gå upp och städa lite på rummet så det är fint och fräscht tills Filip kommer och grattar mig. Min fina Filip♥ 

Puss! 


Postat av: Tildyy!:*

Grattis igen gumman, hoppas du har fått en bra dag!:*

2011-06-03 @ 18:11:39
URL: http://matildapaulinabjorklund.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på