Just chill'n



De enda 2 bilderna jag tagit på flera dagar (!) Från i onsdags när vi chillade at my place.

Jag har tagit lite sommar/jobblov från bloggen just nu för jag har jobbat himla mycket och på den lediga tiden har jag bara chillat med fina människor.
Jag och Johanna har tillbringat några lediga dagar i solen och bara varit och häromdagen fyllde min fina Filip år så då firade jag honom.

Just nu har jag nyligen kommit hem från Johanna där jag tillbringade natten och snart ska pappa och jag åka till stan en sväng. Jag funderar på att köpa hårfärg, är så himla sugen på lite nytt! Tänkte passa på att plocka fram saxen och kapa topparna lite också.

Imorgon ska jag, Johanna och 400 personer till från Stora Enso till Gröna Lund! Det ska bli jättekul och med Johanna som sällskap kan det ju inte bli annat är toppen!

Nu ska jag går och fixa till mig lite. Puss!


Postat av: johanna

fina bilder! :D

2011-08-15 @ 11:06:18
URL: http://nattstad.se/johannalicious
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hej!

Nu lottar jag ut en freebra på min blogg så var gärna med :D kram!

2011-08-16 @ 17:20:01
URL: http://smnmode.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på