21 augusti

Vaknade med väldigt ont i halsen imorse vilket vid närmare titt i spegeln visade sig bero på en väldigt svullen halsmandel. Det kom ju vid en passande tidpunkt måste jag säga, nu kan jag inte springa på några dagar tills det lagt sig och tjejmilen närmar sig med stormsteg. Men det är väl bara att vila och klä sig varmt samt hinka honungsvatten så blir det bra förhoppningsvis.

Nu har jag inte tid med det just nu för jag måste städa rummet och garderoben men när jag är klar ska jag unna mig några avsnitt Gossipgirl, fryst mango och en stor kopp med Roobios te. Ikväll ska jag på möte på Iform inför hösten då jag ska vara hjälpledare på FunkyKidz! Det ska bli så kul!

Nej nu åter till städning. Puss!



Postat av: AMANDA

Vad fin blogg du har!

2011-08-28 @ 13:23:30
URL: http://amanddaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på