Världens bästa schampo



När mamma var i Göteborg så kikade hon in på Lush och köpte med sig mitt favorit schampo, schampokakan Karma Komba. Den luktar amazing och gör håret mjukt och glansigt. En toppen bieffekt är också att det reder ut tovor så bra att man knappt behöver balsam.

Mamma hade också köpt en balsambit som jag inte har testat än men jag inviger den nog ikväll efetr träningen.
Såhär skriver de om balsamet på Lush.se.

"Fruktigt balsam på bit Jungle balsam på bit är en ny revolutionerande uppfinning från Lush. Fullproppad med färska, tropiska frukter och kakaosmör mjukgör och skyddar den ditt hår och gör det lätt att reda ut. Massera in Jungle balsam i vått hår efter schamponering, låt det sitta en stund och skölj ur. Jungle är som en vitaminrik fruktsallad för håret. Go bananas!"

Nu ska jag ta fram symaskinen och vara lite kreativ. Bloggar mera senare :)




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på