Tired



Hello dudes! Jag är så otroligt trött att jag håller på att somna. När Filip och jag skulle ut och springa förut idag så tiggde jag om en powernap på baaraa en kvart först. Yeah Right. Vi sov som små barn i nästan 2 timmar...

Sen jag kom hem har jag ätit (Sallad och kycklingspett, yum!) och nu sitter jag och tittar på Pluras kök. Dock så tror jag att jag kommer få lov att spela in resten och se en annan dag för mina ögonlock pallar inte trycket just nu känner jag. Haha.

Imorgon blir en chill dag i skolan. Vi har dans på idrotten=slipper ombyte, klockan elva ska vi gå på en föreläsning om ungdomsvåld, lunch, matte och sen ska vi se tvåornas musikal Kåldolmar och Kalsipper. På eftermiddagen ska jag springa en runda och sen gymma har jag tänkt.

Vi hörs imorgon. Natti!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på