New Body Sports Bra



En promenad och lite TV senare sitter jag här igen. Läser lite bloggar och inspireras.

Sport bh:n från New Body funkar bra. Den sitter åt som den ska och jag gillar att den är så billig. Den blir toppen på gymmet! Snyggt med vit också ;-)
Om jag ska ta upp något negativt så blir det att den är lite väl urringad i armhålan samt att det blir svettfläckar. Dvs att det blir mörkare där det blir blött...
Ja sen är det väl storleken då, jag kan inte förstå hur någon som är mindre än mig, vilket är ganska många, ska kunna få bra stöd av bh:n då jag har den minsta storleken small.

Nu ska jag krypa till kojs. Imorgon har jag kortdag och yoga på eftermiddagen. Funderar på att gymma innan skolan men vi får se hur trött jag är imorgon bitti.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på