Godmorgon!


Dagens frukost. Äggröra med spenat och bacon samt apelsin tomat och sallad. Yum!

Idag är jag uppe med tuppen för att gå på morgonyoga! Det är faktiskt jätteskönt att komma dit och få böja sig i konstiga ställningar och andas med magen. Jag får energi som räcker hela dagen och så blir jag lite mjukare i musklerna på köpet. 

Senare idag har jag planerat in Zumba samt en springrunda med Filip. Vi var ju ute och sprang igår med och inte kan jag säga att min kondition är på topp men om nåra veckor så! 

Nu ska jag borsta tänderna och dra mig iväg. Puss!


Postat av: Bella

Hej underbar blogg!

Jag har en fråga! Vad skulle du läsa i min blogg om du nu läste den varje dag? har brist på något att skriva om när jag har skrivit om vad jag har gjort den dagen! :)

Läs gärna och kommentera min blogg! Puss

2011-04-12 @ 23:41:38
URL: http://peaceeout.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på