9 April -11

I torsdags var det nästan storm här och strömmen gick i flera timmar. Sen dess har min dator haft problem med att ansluta till internet så jag har inte kunnat använda internet över huvud taget. Men idag så löste det sig så nu kan jag blogga igen.

Dagen idag har varit väldigt lugn. Jag har knappt gjort något alls. Vaknade med Filip vid halv elva. Åt frukost och tittade på MTV. Han åkte hem och jag städade lite på rummet. Åt världens godaste fisksoppa/gryta och sen tog jag och pappa en tur med fyrhjulingen. Bastade och tvättade håret med världens bästa schampoo (jag visar imorgon), satte mig vid tv och tittade på film. Justja bakade chokladfondant också. Riktigt gott!

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite i modeboken och lukta på mitt hår. Puss!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på