4 april 2011


Picture by me

Jag älskar att vara ensam hemma på dagarna eller sluta skolan tidigt så man får experimentera fritt i köket. Idag är jag ju ledig så jag har tagit på mig att laga både lunch till mig själv samt middag till familjen. Lunchen är nyligen avklarad. Jag gjorde en snabb rätt med laxfilé i ugnen tillsammans med kokosmjölk och broccolil. Till det åt jag lite quinoa som blev över när jag gjorde sallad för någon dag sen. Det blev supergott, jag kommer verkligen göra det igen. Till middag har jag tänkt mig kycklingwok. Det går snabbt att göra och är himla gott.

Idag orkar jag verkligen inte ta bussen in till stan för att träna så jag ska ut och jogga med mamma när hon slutar jobbet. Imorse dammade jag av Wii brädan och körde lite step och yoga i en halvtimme. Lite boxning och rockring blev det också. Inte träning direkt men åh så kul!

Nu ska jag diska och sen sätta mig på altanen och läsa. Ha det fint!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på