3 april 2011

Hello fellas! Jag har harft en härlig datorfri helg med mycket mys och enorma mängder godis. Nu ligger jag nyduschad och fresh i sängen och kollar på Taken, en riktigt hemsk men bra film tycker jag!

Imorgon har jag ingenting inplanerat. Jag är ledig från skolan och tänker bara ägna dagen åt mig själv. Åka in till gymmet en sväng eller bara ta en springtur här hemma. We'll see. 

Veckan som kommer nu ska jag verkligen satsa stenhårt på träning och mat. Dels för att jag gärna vill uppnå resultat innan vårruset och beach -11 men också för att jag mår så otroligt mycket bättre om jag tränar. Jag blir gladare, mindre stressad och orkar mer.

Nu ska jag koncentrera mig på slutet av filmen. Puss!






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på