Mitt alldeles egna lilla hus




Jag är glad idag för nu börjar det bli varmt så att man kan fixa och dona i trädgården! Jag låter lite som en tant men jag gillar faktiskt att odla och greja. Mamma och jag fixade lite idag och det ser lovande ut :)

Annars har jag inte gjort speciellt mycket idag. Efter skolan la jag mig i solen någon timme och sen åt jag pastasallad. Nu ska jag sy i dragkedjan i Fridas klänning hade jag tänkt så den blir klar snart.
Imorgon har jag halv studiedag så jag slutar klockan ett. Oskönt! Vi får väl se vad jag hittar på men blir det fint väder så hittar ni mig på gräsmattan i bikini ;)

Förresten så har jag inte hittat min kofta än. Åh jag blir så ledsen, jag bodde ju praktiskt taget i den koftan! Menmen det är som det är. Kanske någon annan behövde den bättre. Fast jag förstår inte hur man kan vara så pantad i huvudet att man tar någon annans kofta! (Jag vet inte om någon har tagit den men jag börjar nästan tro det...) Nej nu ska jag fixa lite och sen krypa i säng!
Puss på er!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på