Donuts


Ph by me

Jag ligger i sängen och slappar och planerar lite inför imorgon. Eller planerar och planerar, skriver en lista över det jag behöver få gjort. Bland annat behöver ringa några viktiga samtal, t.ex. ett till Stadiums kundtjänst för att klaga på dem. Ni minns att jag beställde en röd sportbh därifrån för någon dag sedan? Jag fick hem den idag men jag blev minst sagt irriterad! Jag beställde en röd bh i storlek S och fick hem en svart i storlek XL, hur i hela världen får de en lite röd att bli en stor svart?! Jag är såå sur!

Förutom den incidenten så har min dag varit riktigt bra. Filip mötte upp mig efter skolan så gick vi hem till honom där i knappt gjorde någonting alls. Vi tittade lite på tv och slappade vilket var väldigt skönt faktiskt. Sen vid åtta så hämtade mamma mig så åkte vi till nya ICA (som hade invigning idag) och handlade. När vi skulle gå ut så fick vi en liten goodiebag också, fylld med en marabou premium mörk choklad med havssalt, kaffepulver, lantchips och en stor förpackning med nå nya flingor. Rätt bra tycker jag!
När vi kom hem så dukade jag upp med lite fika till mig och syster och sen gick jag och la mig med datorn.

Nu ska jag somna till ljudet av porlande vatten och kväkande grodor. Vi hörs imorgon! Puss och kram!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på