Melodifestivalen 2011..



..tycker jag ska vinnas av The Moniker! Man blir så glad av hans låt och jag tror den kan klara sig bra i Tyskland. Fast jag blir inte ledsen om Eric eller Nicke Borg vinner heller. Bara inte Danny eller Sanna vinner för de var verkligen inte bra!

Men, min favorit är utan tvekan Sara Varga. Hon har en så fin röst och låten är underbar! Men jag tror inte en låt på svenska går så långt...

Well anledningen till att jag knappt bloggat de senaste dagarna är för att jag har blivit sjuk igen! Bihåleinflammation konstaterade doktorn den här gången. Min kropp kommer bli inpregnerad av penicillin...
Nu mår jag bättre iallafall, sitter och äter gott och blandat och myser framför Mello finalen.
Imorgon kommer familjen spendera dagen i Romme och jag får inte följa med för att jag är sjuk. Jag tror att jag skulle orka följa med men vet ej om jag skulle vara så frisk på måndag då...





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på