Beautiful, Perfect Necklace


T-shirt H&M Shortsen har jag sytt själv.

Nu har jag fixat naglarna, skrubbat hela mig med bodyscrub, smörjt mig med jordgubbsbodybutter från the bodyshop och kört en intensivtoning för att få en jämnare färg på håret så nu är jag fit for fight! Eller ja bröllop i det här fallet då.

Annars så tänkte jag bara visa er hur jag ser ut idag. Jag har på mig mitt fina halsband som jag fick av Frida. Jag är så himla glad för det! Har verkligen suktat efter det men tyckt att det har varit lite för dyrt (för mig att lägga på ett halsband) men så fick jag det av min fina syster! 

Nu ska jag gå och hjälpa till med maten och vara social med våra gäster. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på