18 Augusti


I bastun hos Eva. Så skönt att hoppa in i bastun efter en lång springtur, musklerna slappnar verkligen av! De har en superfin bastu med utsikt över åkrar och hästhagar.

Då var dag två i skolan över då! På något konstigt vis så känner jag mig taggad för uppgifter och inlämningar? Men det är nog bara nu i början skulle jag tro. Idag hade vi inga riktiga lektioner utan bara genomgångar men imorgon drar det väl igång. Efter skolan träffades jag och mamma hemma hos Eva och så stack vi ut och sprang. En mil blev det men mitt ena ben krånglar så det var riktigt jobbigt. Jag fick stanna och gå mest hela tiden för att det gjorde för ont, hoppas det blir bättre till Tjejmilen!

Nu ska jag hoppa i säng och sova. Visserligen har jag sovmorgon imorgon men behöver ändå all sömn jag kan få. Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på