16 April 2011



Hejsan vänner! Idag har jag varit med min fina Filip. Vi köpte med oss lite fika och åkte ut till deras stuga och fikade. Så mysigt så med vårsolen som strålade. På eftermiddagen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem och grillade, mums! 

Nu har hela familjen har gått till olika kompisar och har det trevligt. Själv sitter jag här med min stora underbara mugg som jag köpte på indiska förra veckan full med lingondricka. Det kan ju vara något av det godaste som finnas, lingondricka. Jag skulle kunna dricka det jämt. Att det är nyttigt ur hälsosyn är ju inget minus direkt. Nu ska jag nog vispa lite grädde och mumsa på det och chokladglass! Hur gott? Sen ska jag nog sätta mig vid min kompis tv:n och se vad han har att bjuda på. Pusss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på