Oh those summer nights..

Åh vad jag saknar sommaren!

Tjenare snyggingar! Jag sitter och äter frukost, toast med kyckling, curry och banan och blåbärssoppa till det. Det känns riktigt skönt att veta att jag inte ska iväg till skolan förrän om en och en halv timme. Då har jag tre lektioner sen slutar jag. Efter skolan ska jag ner på stan med My och kolla in höstmarknaden lite. Hoppas det är något att se. Om inte annat så finns det ju remmar och bara det gör det värt att gå ner. Men innan det har jag en hel del stuffs som ska göras. Bland annat get dressed. Återkommer lite senare med en outfitbild. Pussen!


Postat av: lovisa

tack:D jo allt är bra med mej , sj då :)?

2010-10-29 @ 23:19:50
URL: http://taggalivet.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på