PUSS OCH GODNATT ♥




Modell: Jag  -  Foto: Frida

Shorts - Levi's
Linne - H&M

Idag har jag bara njutit av solen och tjockat i mig tio gånger mer än vad jag behövt. Men hallå, man måste ju få unna sig ibland.

Imorgon klockan 09:45 åker hela laget iväg mot Uppsala och Cheerleading SM 2010! Skitkul kommer det att bli! Jag ska lifta med bästa Mathilda dit så bilfärden kan ju inte heller bli annat än bra. Häärliiiigt!
Klockan kommer ringa olidligt tidigt imorgon, redan klockan åtta så jag borde verkligen sova nu. Egentligen borde jag sova redan men så blev det inte.
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag att snooza i evigheter imorgon så att min kära mamma får lov att packa iordning allting åt mig. Som det oftast brukar bli.

Apropå ingenting så har jag faktiskt fått lite färg idag! Antagligen är det ingen mer än jag som kommer att märka det men vad spelar det för roll? Min kära pojkvän däremot låg i solen en kvart och sedan var han neger. Vissa har det lätt för sig medans andra får jobba aset av sig för ingenting.

Nej nu ska jag nog stänga mina blå för ikväll. Vi hörs imorgon!♥



Postat av: Mathilda Laru

Faaan va fina bilder!!:D

2010-05-17 @ 00:41:05
URL: http://Laru.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på