Hamburgesa

Hej hej hallå!
Om en timme ska jag dra iväg till Skogsbo för att först åka till Filip en sväng tror jag och sen träna. Vi ska först springa några km och sen ha vanlig träning. Det passar mig perfekt!

Idag i skolan så kom jag jättelångt på min klänning! Bara lite småfix och lite intagningar kvar så är jag klar sen. Jag måste säga att den blev mycket bättre än jag trodde att den skulle bli! Jag fick några komplimanger om den idag och jag blev så glad! Komplimanger är alltid roligt att få.

Efter skolan tog jag bussen hem och sen hämtade jag min cykel vid skolan. Nyss klämde jag i mig en fet hamburgare och ett stort glas c-vitamin så nu är jag proppmätt! Egentligen borde jag städa och packa nu men jag orkar inte. Fast jag måste om jag ska hinna. Jag tar antagligen med mig datorn till Filip för han ska typ spela hela kvällen så jag bloggar nog mer då. Ha det bäst!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på