Miniprästkragar



Egentligen borde jag sova nu. Jag är trött och känner mig hängig (på väg att bli sjuk kanske?) så jag borde verkligen sova men jag har liksom ingen lust. Jag vill visa er hur fint det var vid halsjön när jag och Becca badade men jag hittar inte minneskortssaken som man laddar över bilder från mobilen med. Irriterande. Jag hittade iallafall kamerasladden men det visade sig att bilderna var riktigt dåliga så jag ska ta nya imorgon. För övrigt så tycker jag att min blogg är tråkig.

Det vore jättekul om ni läsare kommenterade det här inlägget med tips, ideer och synpunkter på hur jag kan förbättre min blogg.

Nej om jag skulle försöka sova lite kanske? Nattie sweeties!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på