All the boys love Mandy Lane

Goodmorning babes!
Jag har nyss vaknat och sitter i köket med Ange och Mathilda som äter frukost. Jag borde kanske joina dem men jag är såå inte sugen på frukost...

Iallafall så igår kväll så bestämde jag, Ange och Laru att vi skulle hyra film. Vi satt där i soffan och bläddrade blan alla filmer och så fastnar vi för en som verkar söt, iallafall i början. All the boys love Mandy Lane som filmen hette handlade om en tjej, Mandy Lane som verkligen alla killar älskar. Hon följer med ett kompisgäng ut till en rach för att spendera helgen. Hit är det mesta gulligt och fint, perfekt teenmovie typ. Men så plötsligt förvandlas filmen till värsta skräckisen (enligt fegisen, jag, själv iallafall) Jag tänker inte berätta mer om den utifall att någon ska se den vilket jag rekommenderar för trots allt så var den riktigt bra.

Nej nu ska jag nog försöka pressa i mig något. Puss!


Postat av: ange

jag tyckte att den var konstig:(

2010-06-15 @ 20:47:13
URL: http://aangelicamattsson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på