Jordnötssmör och hallonsylt

Hejsan!
Idag hade jag ju so provet och det gick förvånansvärt bra vilket va kul för jag hade oroat mig en hel del för det.
Efter skolan åkte jag in till stan och köpte kavajen jag kikade på igår. SÅÅ nöjd!
Sen tog jag bussen hem till Filip och åt hamburgare och myste.
vid kvart över sju var det bara att knalla ner till gympahallen i skogsbo och träna cheerleading. Det var lite läskigt för såfort man tog i ett handtag eller en sak eller vad som helst så fick man en stöt. Lite obehagligt. Jag tror vi såg lite roliga ut för alla var supperrädda för att nudda någon annan. Haha.
Nu sitter jag och kollar på robinson och ska nog ta en smörgås med hallonsylt och jordnötssmör.
Jag langar en bild på kavajen.
Ha det bäst!

'HJÄRTA'




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på