Godmorgon!

Jag sitter här och äter frukost, ostsmörgås och varm oboy. Mums!
Snart ska jag kila till bussen och sen väntar tre lektioner no... Kortdag blir det iallafall och det är ju skönt.
Direkt efter skolan ska jag hem och fixa mig och så vid fem ska vi åka in till stan.

Idag går min outfit enligt "hellre varm än fin" typ. Jag har på mig mina gråa jeanstights och haglöfs flisen. Jag ska ha mina haglöfs kängor också för dom är varma och vattentäta vilket är perfekt i det här vädret.
Nu ska jag borsta tänderna. Vi hörs!



Postat av: Persson

SV: Svårt och förklara men en svart som ser ut som en portmonä =)

2010-01-29 @ 15:55:04
URL: http://personligaapersson.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på