Att vara eller att inte vara; det är frågan.

Tjatjaa!
Nu är jag hemma från KU och har just renskrivit engelska arbetet.
Idag var det min favoritskoldag, både e-val och slöjd. Jag älskar slöjd! Jag håller på att sy en typ av collegetröja, vi får se hur bra den blir, kanske den rent av går att använda? Hoppas det. Jag blir nog klar med den nästa vecka för jag har bara arm och halsmuddarna kvar att sy dit. På e-valet så har jag bild och det är också riktigt kul. Jag jobbar på mitt stora porträtt, fast jag har inte kommit så långt men det känns bra.

Idag på KU så var det mässa och jag funderade lite och kom fram till att jag nog är kristen men inte troende. Mässorna är lite mysiga tycker jag. Oftast så är det bara vi KUare och prästen, haha, vi sjunger lite och tänder ljus.
Idag planerade vi lite inför discot den 19de feb och så pluggade jag lite medan några tittade på Robinson.
Åt popcorn gjorde vi också.

Imorgon ska jag gå på bio med familjen, först ska vi in till stan och äta typ pizza eller något och sen ska vi se Avatar. Jag är förmodligen sist i Sverige att se den men så kan det va. Någon måste ju vara sist, ellerhur?

Idag ska ni faktiskt få en outfitbild. Jag hade på mig mina jeansfärgade jeanstights från Vero Moda och min kavaj + lite annat.

Jeanstights - VeroModa
Linne - Gina Tricot
Randig oversize tröja - VeroModa
Kavaj - H&M
Armband - VeroModa

Det blev mycket från VeroModa idag!
Nu ska jag gå och lägga mig och kika i Sofis mode som jag köpte idag och sen ska jag sova. Godnatt på er!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på