23:25



My lånade min kamera på svenskan och nu när jag skulle föra över lite andra foton såg jag att hon hade tagit några söta egopics, haha. Bara för att retas lite så publicerar jag dem här. Det fanns en bild på Isa också när hon sover på bänken på svenskan. Haha.

Det har varit en riktigt kul dag idag! Först var det skolan, skönt att ha något att göra och få träffa lite folk! Efter skolan följde Isa med mig och Frida ner på stan och så kollade vi lite efter klänningar. Frida hittade en supersnygg på H&M som hon köpte. När vi var klara så var det nästan 40 minuter kvar till bussen skulle komma så vi gick och fikade. Jag och Isa delade på en äcklig baguette och Frida tog ett supergott wienerbröd... När Frida och Isa hoppat på bussen så tog jag den lata vägen hem till Filip (bussen) trots att det bara är ca 700 meter. Vi åt kladdkaksmuffins som Matilda bakade och slappade framför Tv:n. Sen vid åtta tog jag bussen hem.

Nu sitter jag i soffan och kollar på någon dålig gammal film och snorar. Under dagen har jag bara blivit värre och värre och nu går det knappt en minut mellan hostattackerna.

Well jag hoppas på att det blir bättre imorgon. Puss och godnatt!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på